چه می شود اگر کراتینین 2.8 بالا در دیابت

سه شنبه 27 فروردين 1392
ن : lafee

چه می شود اگر کراتینین 2.8 بالا در دیابت

 چه می شود اگر کراتینین 2.8 بالا در دیابت


Q: من زنده مبتلا به دیابت به مدت بیش از 16 years.My آخرین کار خون را نشان می دهد کراتینین 2.8، اما من هیچ discomfort.What ندارد علت کراتینین بالا در دیابت هستند؟

A: کراتینین می تواند منعکس چگونه کلیه خود را functioning.If کراتینین شما به طور مداوم بالا نگه می دارد، من می ترسم که کلیه های شما ممکن است تحت تاثیر قرار.

دیابت یک اختلال متابولیک سیستمیک است و می تواند بسیاری از سیستم ها و ارگان در نفروپاتی body.Diabetic شامل است یکی از عوارض جدی ترین diabetes.Because ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه، شما ممکن است نشان می دهد هر discomfort.Creatinine می کند را افزایش نمی دهد تا بیشتر از نیمی از عملکرد کلیوی می شوند از دست داده است. بنابراین شما می توانید ببینید که کراتینین بالا 2.8 به معنی آسیب بسیار جدی کلیوی است.

چگونه دیابت باعث کراتینین بالا؟ خون توسط رگ های خونی کوچک در کلیهها و ضایعات فیلتر خواهد شد از body.However فیلتر، قند خون کنترل نشده می تواند فشار اضافی بر روی کلیه ها قرار داده است و می تواند کلیه ها وقت خود را exhausted.Over، کوچک عروق خونی در کلیه impaired.Consequently تبدیل خواهد شد، سطح بالایی از زباله خواهد ساخت تا در خون، در نتیجه کراتینین بالا.

چگونه برای کاهش کراتینین 2.8 در دیابت؟ همه بیماران به سادگی فکر می کنم اگر آنها می توانند کاهش کراتینین بالا، آنها را recover.However، کراتینین علل مشکل کلیه شما نیست، اما result.Creatinine خود را به خودی خود سمی است به بدن در همه نیست و فقط یک شاخص آسیب کلیوی است.

همانطور که در بالا ذکر شد، کراتینین بالا رخ می دهد که کلیه ها دچار اختلال شده است. بنابراین، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن اختلال در بافت کلیه و افزایش عملکرد کلیوی.

قند خون کنترل نشده علت اصل نفروپاتی دیابتی است. شما باید میزان قند خون شما را تحت کنترل نگه دارید.

کنترل قند خون در سطح استاندارد می تواند مهار کننده های عملکرد کلیه deterioration.ACE و سرعت داروهای ARB از داروهای کلاسیک برای کاهش قند خون بالا و همچنین می تواند کمک به حفظ عملکرد کلیوی.

داروهای چینی می تواند کمک به بازیابی بدن بهبود توانایی خود برای تحریک خود ترمیم بافت کلیه، در نتیجه بهبود عملکرد کلیوی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.